Caspian 1 år <3

Idag är ingen vanlig dag för idag är det...

CASPIANS FÖDELSEDAG :D


En massa grattis till dig på din allra första födelsedag, världens bästa lilla buspojke!

Men nu säger jag som dig mormor, att det är nog dags att trycka på stoppeknappen lite då & då så du inte växer ifrån moster :)

Jag och Tim skickade paket på posten till honom, han fick denna snygga ryggsäcken av oss som vi tänkte han kunde ha när han började dagis

Jag gillar inte de där med massa seriefigurer på, mycket tuffare med denna!

Jag önskar att jag kunde vara med och fira hans födelsedag! Men har man valt att studera på andra sidan jorden (nästan, det känns så ibland) så får man allt ta det som det är.

Igår köpte jag biljett till evanemanget då Teknologkåren fyller 40år, det verkar bli en riktigt fin sittning där man ska ha balklänning och sånt på sig. Såna evanemang som jag älskar! Dock fick vi reda på att bordsplaceringen sker sektionsvis och eftersom jag och Tim inte tillhör samma sektion skulle vi inte få sitta med varandra. Plus att jag inte lyckats få med någon jag känner från min sektion. Jag blev ganska depp och beslutade mig för att försöka lämna tillbaka min biljett med eftersom det var stängt igår så lyckades jag göra det idag. Tusikans ättiksbullar också att människor ska vara så enformiga och knöliga, era knölpotäter!!

Igår när vi skulle sova smygfotade jag den sötaste Tim någonsin, vi får väl se hur länge han & Molgan får vara kvar på bloggen innan de åker bort i protes..


Idag hade jag fysik pass ett och skulle haft matte pass 2 men stöter på denna skylten på dörren;


Så det var bara att ta första bussen hem. Fast först kirrade jag litta fläskfilé på Ica till ett kanonpris! Nu väntar jag på Tim som kommer när som så vi kan laga lite lunch innan vi åker in till stan. Han ska klippa sig och jag ska lämna in min iPhone... IGEN!



Kommentarer
Amanda

Hahahahahaha gillar hur han krampaktigt håller i sin molgan!

2012-05-03 @ 18:54:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0