Bara en månad kvar!!

Min tidsplan för dagen blev lite omkastad då jag kom på att jag skulle äta lunch också. Jag fixade ihop den lite lätt med lite sallad och lövbiff! Gott för att vara oplanerat :)



Jag tog bussen in till stan en timme senare än vad jag tänkt, men det gjorde inget för butikerna hade öppet en timme längre än vad jag hade tänkt ;) Jag hann göra lite inköp innan Tim slutade jobbet sen fick han följa med och göra resten. Jag var duktig och hade kollat upp på internet innan så jag visste var de snygga sakerna fanns och vilka butiker som hade bra pris ;) Så det var bara att promenera mellan butikerna & köpa det jag hade planerat. Enligt Tim har jag blivit heeelt jultossig idag, och det har han nog alldeles rätt i ;) Jag har donat och pyntat lite här & var här hemma, det börjar bli riktigt mysigt kan ni tro!
 
Vi åt lövbiffsrullader till middag som blev riktigt goda! Jag fyllde dem med blåmögelost och stekte dem så de fick fin yta för att sedan göra klart dem i ugnen i ett härligt såsbad :)

Här fick ni en liten sneakpeak på det lillla pyntet :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0