Försenat inlägg som fastnade i tullen

Inlägget som skulle publicerats på tåget igår.....
 
Tusan vad snabbttiden går bara man tar upp datorn! nu tittade jag på klockan och insåg att det bara är en halvtimme kvar tills jag får krama Tim igen :) Att åka tåg är ganska drygt, förbannat drygt! Jag fick en film av Ida och en massa andra läckerheter igår. Tanken var att jag skulle kollat på filmen nu på tåget men som tur var så frågade jag ifall den var sorglig vilket den tydligen var och jag som gråter för minsta lilla nuförtiden borde ju inte se den på en offentlig plats när någon kan se mig, haha :) Hon gav mig en tidig julklapp i form av..
 

Maaaassor med pluggmotivation!


Och ett fint grönt glashjärta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0