Fredag it was

Då det igår var fredag gjorde vi som större delen av den svenska befolkningen, vi åt tacos! Det var mumisgt kan ni tro :) Dock hann jag inte med att göra min goda granne Ullas mumsiga lime&honung-sås som är underbart god till detta!




Sen mötte jag upp några vänner och promenerade till Marcus där de först tvingade mig att se på skräckfilm..... Fast jag tittade nog mest ut genom fönstret om jag ska vara ärlig, under de få stunder jag inte tvingades titta på filmen.. Som plåster på såren så blev det några rundor Tjoo! David var ganska sammanbiten om man säger så...



Jag tror jag börjar få till det här med att spela tjoo faktiskt ;)



Idag hade jag en musig frukost för en, det var nämligen inte lätt att väcka en sovande stock ;) Men min frukost var då riktigt god! Nybakad baguette som jag värmde med skinka och ost på!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0