Fredagsfika och julpaket med julpynt

Idag hade jag egentligen sovmorgon fast jag utnyttjade den aldrig. Jag gick upp och fixade det sista med ansökningen till utlandsstudier istället och nu är det ivägskickat och inlämnat. Förmiddagen spenderades med ekonomiuppgifter åter igen.. Som tur var så fick jag ett uppiggande paket på posten från världens bästa mamma & pappa :) De innehöll allt juligt som man kan tänka sig. En JUMBOstor påse med mammas mumsiga julkolor, de sötaste julemössen jag har sett, lite tomtar och julgardiner.


Såhär ser mitt julpyntade kök ut när det är tänt, aningen mysigare släkt men då ser ni ju inget ;)


Vi fortsatte med ekonomin i eftermiddags, men först tog vi en god julfika vid skolan! Man får allt passa på när det bjuds :) Den var i ett jättemysigt litet gammeldags hus.

Gott var det med kan ni tro :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0