Jag är jultossig!

Idag tog vi en riktig sovmorgon och det var så skönt! Vi tog en sväng till gymmet. Jag var riktigt otaggad på det men jag var i vilket fall som helst tvungen att läsa min ekonomi och jag vet att det går bättre om jag tränar samtidigt. Jag blir lätt så rastlös annars om jag tvingas läsa något som inte är så värst intressant som ekonomin... Jag höll igång i 60 minuter idag, jag börjar nästan gilla det :) Tiden börjar gå fortare också (Y)
 
Vi åt rester från igår till middag idag, så gott är det!!
 
Jag har pyntat lite med de saker jag köpte igår också! Tycker det börjar bli riktigt mysigt i köket nu :) Julpyntet får hålla sig där inne detta året.. Fast en adventsljusstake blev det i sovrummet och en julstjärna i pluggrummet! Idag har jag bakat pepparkakor som vi ska mumsa på nu när vi ska julpyssla lite :) Jag vet att det är tidigt med julpyntet men vi är ju bara hemma i två veckor till så då tycker jag att jag kan få börja lite tidigare!
 
Här har jag samlat lite av julpyntet jag köpte igår :)

De annars så tråkiga ljusstakarna fick röda rosetter som julpynt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0