Lunchpaus

Nu har jag lunch för dagen. Hade inget förberett så bi fick ta en sväng inom Ica, det kan hända att lunchen blev aningen lyxigare än vad den kanske borde. Eller nej, för jag Harry faktiskt anledning att fira!

Jag klarade ergonomitentan :D

Jag fick höra från annat håll att några hade fått svar på den men då inte jag. Jag visste att läraren hade rättat klart dem och att det var administrationen som bara skulle registrera dem. Vilket kan ta sjukt lång tid ibland.. När läraren sen av en händelse kom in i vår föreläsningssal på rasten så kunde jag inte hålla mig. Jag undrade om han kom in för att banna oss som inte klarade tentan. Vadå? Säger han, ni klarade väl tentan? Jag förklarade som det var att vissa hade fått reda på den och vissa inte. När han hade informerat via mejl att 41% kuggade tentan så kändes det lite dåligt. Han erbjöd oss att följa med och få se det på hans kontor där han hade resultaten. Vi som följde med klarade oss, vilket är skönt :) Jag fick betyget 4 och var bara 3poäng ifrån en femma. Det var lite trist men samtidigt är jag glad att jag klarade den med tanke på så många som inte gjorde det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0