Ritch ratch!

Igår var jag på möte med damen som har hand om utbytesstudierna och pratade lite. Jag gick sedan hem & fortsatte på min stilleben och såklart stöter jag på problem direkt! Jag mejlar läraren och han gör allt han kan för att hjälpa mig trots att han är hemma sjuk. Det slutade med att jag fick masa mig till skolan för att vara med på ett handledningspass. Det var tydligen många som hade samma problem som jag, mjukvaran i programmet är inte den bästa om man säger så..... Jag hade tänkt mig vara ledig hela dagen men så blev det ju inte! Fast det gjorde inget för jag blev så glad för den beröm jag fick av läraren när jag visade mitt jobb. Han var imponerad, så nu är jag med det :))))) Det gjorde min dag!

Jag & Tim bestämde oss för att laga en lite lyxigare middag, och jag bestämde mig för att ge mig på en rödvinssås igen. Jag som lovat mig själv att aldrig mer försöka. Tänka sig att den blev riktigt god! Vi kom på oss själva med att vi inte ens vet hur en sån sås ska smaka, men denna smakade då gott :) Jag krånglade till det på tok för mycket förra gången kan jag ju säga, haha :) Vi åt ju inte bara sås såklart, det var även oxfilé och rotfrukter på menyn samt en mumsig mozzarellasallad!




Sedan promenerade jag tillsammans med David till Marcus där Emil mötte upp oss senare. Vi såg På Spåret, spelade Tjoo och jag vann ;) Hihiihihihii! Sjukt jämn runda dock :)
 
Nu är jag lite som en torped, jag städar lite där, diskar lite, plockar lite, rensar lite.. Tim är duktigast i världen och jobbar :) Jag ska möta upp honom i stan sen, fast först har jag bestämt mig för att jag ska titta på lite julpynt. Jag klarar inte av en jul till som förra året - HELT utan julpynt! Även om jag bara är hemma tills den 14e här.. HAHA jag kom just på att vi kommer få se julkalendern i Dubai, konstigare kan det då inte bli!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0