Trött dag

Jag håller på att bli galen! Nu när snön är borta så är det så dystert och mörkt som det bara kan vara, det känns lite som att man är en mus som är uppe på natten och sover på dagen. Jag blir så trött av mörkret. Jag har just vaknat efter en powernap men jag är nog, om möjligt, tröttare nu än vad jag var när jag gick och la mig :( Känner mig lite som en levande zombie.. haha!
 
Jag har jobbat med designen på mitt stilleben hela dagen, jag blir mer och mer nöjd! Nu börjar det synas vad det ska likna iallafall :) Jag tycker att de kan släppa resultatet på den andra tentan jag skrev snart, jag är så nyfiken som jag bara kan bli. Sen vill jag veta vilket betyg de har satt på projektarbetet vi hade i den gamla designkursen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0