Dumma tandis

Jag har ju glömt att berätta om tandläkarbesöket igår! Jag skulle äntligen få min bettskena :D Pyttsan heller!!! När hon hade placerat den i min mun och jag biter ihop så glipar det 3-4mm på ena sidan så jag kan inte ens bita ihop. Alltså fick den skickas tillbaka och antingen korrigeras eller göras om = det kommer ta ytterligare två veckor innan jag får den, om jag nu ens får den då vill säga... Prutt också!
 
Ikväll valde Tim middag, det blev en lite lyxigare variant med ryggbiff! Till det hade vi potatis, lök, morötter, champinjoner och tomater i ugnen, sås och sallad :) Det var mumsfilibaba



Nu har jag just duschen efter ett pass på gymmet, hur skön träningsvärken kommer bli återstår !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0