Fredagsdax

Vaknade i morse av att de körde med l(r)övblåsare utanför lägenheten. Blev lite arg först men kom att tänka på pappa som tycker det är så kul med sin sån så somnade jag om gott igen!
 
Nu har jag varit och gjort lite ärenden i stan. Galet vad mycket folk där var, mest gamlingar, pensionärer och snorungar men de var ju överallt!!! Jag lyckades få mina ärenden gjorda precis i tid iallafall :) Jag mötte upp Tim som hade jobbat klart och tog bussen hem med honom.
 
Jag skulle få min micro levererad idag, trodde jag. Kan det knasa sig så ska det väl, såklart! När hon ringde idag så frågade hon om när de kunde komma och lämna den - nästa vecka! När hon tittade lite till så såg hon att den skulle leverarats idag. Hon hörde nog att jag lät besviken och skulle återkomma med ärendet för att undersöka varför min micro stod kvar hos dem när den egentligen skulle stå här på köksbänken hemma hos mig. Hon ringde tillbaka nån timme senare och anledningen var tydligen att personen som skulle köra ut min micro var sjuk och hennes arbetskamrater hade inte tittat på hennes ordrar utan bara tagit sina egna. Snälla kollegor.. Fast det är klart, vem vill inte köra ut alla sina paket så snabbt som möjligt och sen ta ledigt - det är ju faktiskt fredag trots allt! Så om jag nu har tur så löste hon det och de lyckades köra ut den idag, fast det vetikatten du, klockan är ju redan halv tre.. Men varje gång jag hör en bil nu så tittar jag upp i hopp om att den ska till mig. Typiskt mig!
 
Till lunch åt jag...
sallad..
 
Eller nej! Tacopaj såklart :) Ikväll ska det bli riktigt mumsig middag kan ni tro!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0