Gym-lördag

Jodå, trots en lång sovmorgon så har jag hunnit med en hel del idag! Jag har pluggat en del, spenderat 1,5 timme på gymmet och kört ett riktigt killing pass. Körde igenom förhoppningsvis alla delar rejält, får se om jag lyckas ta mig upp ur sängen i morgon fast annars gör det ingenting, kan ju vara smart och lägga datorn på nattduksbordet ^^ När vi kom hem från gymmet dammsög jag större delen av lägenheten när jag ändå var svettig och dan. Så nu kan jag sova gott inatt :)
 
Det blev en sväng till Ica för att inhandla kvällens middag, kebabtallrik! Det blev mumsigt kan ni tro ;)
 
Nu sitter vi i pluggrummet och mumsar på grekiska oliver. Det är dags att plugga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0