Helt plötsligt blev fredagen ledig!

Idag var det skolan 8.15 som gällde! Planen var att vi skulle fixa till affishen så den kunde printas. Affishen med vår SLEEPER, lösningen på sovproblemen på flygplatser. Tanken var att vi skulle fixa & trixa i photoshop, men jag insåg ganska snabbt att versionen var på tok för ny och mina kunskaper var galet gamla & dammiga så det var ingen vidare kombination. Så i förrgår när jag blev arg på att photoshop krashade (när jag höll på med planchen) så började jag måla på papper för hand, färglägga och lite så. När det inte gick nån vidare idag så visade jag planchen som jag hade målat på, den gick hem så vi beslöt oss för att använda oss av den istället! Här kommer ett smakprov, den är inte klar ännu dock.. Tänk på att den är målad för hand, haha!
 
 
Så nu när vi har löst planchen så är vi lediga resten av dagen. Det känns som att den tyngsta stenen just hoppade av mina axlar! Nu, nuuuu kan jag börja plugga på riktigt :) Jag har bara lite kvar på sammanfattningen av desigteorin, sen kan jag bara läsa läsa läsa den och ergonomisammanfattningen. Yeeey!
 
 
Titta vad jag fick på posten! Ja det är kanske ett tag sen man flyttade in, men bättre sent än aldrig :D Jag tar kakorna så får Tim ta glassen. Den ska tydilgen vara riktigt god sägs det.. Mums! Lite kul att man får det från sitt eget jobb ^^Hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0