Höst och julmys!

En shoppingpromenad till Ica i det härliga soliga höstvädret var hur skönt som helst! Jag roffade åt mig mina gåvor och hoppas att de ska vara goda. Såna produkter jag antagliten aldrig skulle köpa själv då de var tokdyra. När vi kom hem så passade jag på att läfsa röv. Fast jag sopade egentligen löv.. Jag fick ihop en rejäl lövhög iallafall! Det var inte lika kul när jag insåg att vi är den enda uppfarten i området som har ett nedskräpande träd..
 
När jag kom in hade Tim skållat mandlar och värmt glögg åt oss. Så mumsigt! Säsongens första glögg, men långt ifrån den sista :) Vi lär nog avverka många flaskor innan säsongen är över. Funderar på att bunkra upp med ett lager innan de slutar sälja så jag slipper vara utan så länge :)
Kaptenen fick sällskapa idag, det är ju trots allt fredag!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0