Jobbelijobb

Ja jag hade ju tid hos tandläkaren och vart lagom stressad då jag skulle jobba precis efter. Jag hade tandläkaren bokad 11.40-12.00 sen jobb 12.00.. Så jag hade ju hoppats på att hon skulle trycka dit bettskenan, jag skulle bita ihop, den passade och jag fick gå därifrån glad för en gångs skull. Pyttsan heller! Tror ni den passade nu? Nädå! Så nu fick hon ta nya avtryck och hela killevippen. Så nu ska jag dit igen om 2 veckor, tror det snart har gått två månader sen jag började detta mojset.. Det börjar bli drygt!

På något magiskt sätt lyckades jag komma i tid till jobbet men när jag kommer dit kollar chefen konstigt på mig och undrar om jag verkligen är säker på att jag ska jobba. Ja säger ja, men blir tveksam. Då satt det tydligen redan en i min kassa. Än mer tveksam blev jag då jag bytt till mig tiden. Det visade sig till slut att det var jag som var på rätt plats vid rätt tid så det var skönt! Jag blev aningen trött av att jobba hela dagen, men det var lika skoj ändå :)

Nu har vi ätit spaghetti och köttfärssås till middag. Det var hyffsat gott! Så nu väntar jag på att Tim ska byta om sen ska vi dra till gymmet!

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0