Öppning av paket!

Det gick bra att jobba idag, jag jobbade 16-19 så lite kommer det väl skramla i kassan hoppas jag! När jag kom hem stod middagen på bordet, tänk så bra man har det :) Ni kanske är nyfikna på vad som fanns i paketet som jag fick tidigare idag :) Jag fick inte med allt på kortet men det mesta, hihi! Det innehöll bland annat
  • Trind nagellack, fransk manikyr. Om ni inte testat Trind - GÖR DET! Bättre än bästa O.P.I
  • 10 tobleronesar
  • Kinderäggsmix
  • Små chokladtomtar
  • Långa stickestrumpor - galet snygga!
  • Limegröna kökshanddukar
  • Världens sötaste välkomstskylt från S.i.a






Nu håller jag på att knåpa ihop lite manus tills redovisningen i morgon och pausar lite med quizkamen när jag får denna härliga fråga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0