PLU?!

Idag blev det teriyakibiff till middag! Det blev mumsigare än vad jag trodde det skulle bli så det var ju bra :)Jag gjorde en snabbvariant av teriyakisåsen men den var väl godkänd för det.
 
Nu har jag just läst igenom de 143 instuderingsfrågorna som vi ska kunna till provet i Ergonomi, kan ni tro jag är trött nu eller? Det är nog det bästa sömnpillret just nu.. haha! Det är riktigt kämpigt att hålla ögonen öppna.
 
I morgon ska jag jobba för första gången, jag ska få en introduktion på tre timmar så jag hoppas att det går bra. Lite nervös är jag nog allt. Tänk om de har annorlunda PLU-nummer än de jag kan?! Då kommer det garanterat bli kaos i huvudet, det lovar jag.. Ett PLU-nummer är det numret man slår in manuellt i kassan för all frukt & grönt.. Det är alltså det numret som står på den jobbiga lilla klisterlappen på äpplena bland annat.
PLU-koden för bananer är 4011 typ överallt. Iallafall i Nice och Osby ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0