Pluggi pluggi, men inte länge till!

Nu sitter vi och finslipar på projektrapporten, nu är den äntligen påväg att bli klar. Det ska bli såååå skönt :D Så i helgen ska jag passa på att röja i lägenheten, ta det lugnt och bara njuta och kanske börja titta lite på matten som jag missat. Jag ska försöka få till den nästa vecka - känns som det är en riktigt svår utmaning men det måste göras.
 
I eftermiddag ska jag ta en tur till stan för att möta upp Tim. Jag ska försöka fixa en skosula om det är möjligt. Den jag har nu är i skinn och är väldigt glatt vilket resulterar i att foten glider fram när man har lite klack och det är inte så jag vill ha det. Kanske hittar jag lite blommor till lägenheten också, hoppas hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0