pust!

What a day.. Jag är helt slut i huvudet nu. Jag har suttit och skissat precis helaaa dagen på vår affish till designprojektet. Och ändå tycker jag inte att den är snygg någonstans. Jag önskar att man hade haft lite "PS-skills". Det hade varit bra nu. Nu ska jag ändå ge det en chans och försöka färglägga lite på datorn. Jag har inte gjort det förut så detta kan sluta lite hur som helst..
 
Ikväll ska jag försöka att inte göra någonting alls. Jag behöver det! Säger jag och har just planerat att jobba med skolarbete resten av dagen. Lyckat..
 
Jag är superglad iallafall för i morgon ska jag jobba :D Jag fick sms av en som också jobbar på Ica som skulle jobbat men fått förhinder så han frågade om jag kunde ta hans pass. Money money! Och det är sååå grymt kul att jobba där :) Jag längtar! Hur ofta gör man det egentilgen? Längtar tills man får gå till jobbet lixom.. Yaay!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0