Redovisning - check!

Förmiddagen har bestått av redovisning av ergonomiprojekten. Vi har redovisat vår ergonomiska undersökning som vi genomförde på en av säljdiskarna hos Elgiganten. Jag tycker redovisningen gick galant! När föreläsaren i slutet av passet nämnde vad som var bra eller mindre bra över lag med de grupper som redovisat så hade vi med det han tyckte var bra men inte något av det som var mindre bra. Det tolkar jag som ett bra betyg :)
 
När jag låste upp ytterdörren vid lunchtid känner jag lukten av mat. Då är det min underbaring som har lagat lunch åt mig, och inte vilken lunch som helst utan min absoluta favoritmat! Nämligen pommes & lövbiff ;)

Ja jag var så hungrig att jag inte ens hann ta en bild innan jag satt i mig halva portionen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0