Tjälknöl & potatisgratäng

Maten var uuuuuuuuutsökt god! Idag hade vi tjälknöl och potatisgratäng med mozarella/tomatsallad. Ja det var så gott så jag kan inte ens beskriva det. Smaken var helt perfekt på alltihop, tänka sig!
 
En finare tjälknöl tror jag aldrig att mina ögon skådat. Mör och saftig var den också, mumsigt värre.

Sååå skönt att slippa alla senor som kan komma på köpet!
 

Nu sitter vi i det finstädade pluggrummet och ska börja plugga! Tim leker med Siri och har insett hur roligt det är att hon faktiskt förstår vad det är man säger, haha :) Han har pratat med henne en god stund nu. För er som inte vet så är Siri en inbygd människa i min mobil som man kan prata med, om man är snäll så gör hon som man säger, haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0