1000m 25min

Vilken givade dag, än så länge :) Jag har hunnit simma 1000m (på endast 25minuter!), ta en sväng till systemet, tvätta och nu lagar vi lunch tillsammans. Till lunch ska vi testa något nytt, nämligen kebabkött! Till det passar vi på att vara onyttiga med pommes och hemmagjord kebabsås. Kebabköttet känns än så länge lovande, det är remsor så som jag vill ha + att det var laktosfritt! Hoppas nu att det ska smaka :) Jag har hittat på en egen kebabsås, så den kan smaka nästan hur som. Jag återkommer med info om hur det smakade snart :)
 
Resten av dagen ska jag bara göra sånt som jag vill, när jag har tvättat klart förstås! Det kommer antagligen innebära att måla, lägga upp gardiner och kanske titta lite på den matten jag har kvar. Blev pepp på det igår när jag fick reda på att jag klarade en av tentorna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0