Blummi blummi

Vilken mysig höstmorgon! Regnet smattrar på fönsterrutan och man bara njuter av att kunna vara inne och mysa. Nu har vi just ätit god frukost och tittat på ett avsnitt Homeland, jag har inte bestämt mig för om jag gillar serien eller ej. Fast jag är så nyfiken på vad som kommer hända så jag kan inte låta bli att titta heller, haha! Nu ska jag sätta mig med lite plugg, svara på de sista instuderingsfrågorna och försöka lära mig svaren på de 143st.. Känns lite tungt men jag har tre veckor på mig :D Fast först ska jag förbereda vitlökssmöret som jag ska använda till middagen ikväll!
 
Mina orkidéer blommar så fint, man blir så glad av att titta på dem!
 
Föresten så har jag skaffat mig instagram som alla andra, såklart heter jag ju isgran även där! Ses vi där?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0