full dag, full med allt

Vilken dag! Först hade vi ett pass med ljudergonomi för att sedan ha två pass där vi skulle tillverka statyer. Vi fick för oss att använda ståltråd och sugrör, det visade sig vara typ sämsta valet någonsin då statyn skulle vara minst 1,5m hög.. Vi lyckades nästan ändå och fick ett "WOW" av läraren. Det kanske var värt mödan ändå! Efter det hade vi två pass med laborationer inom ljudergonomin och vi hann bli klara med både labb och labbrapport - skönt! I morgon har vi som tur är endast ett pass, SÅ skönt. Känner dock på mig att det lär bli en massa mojs utanför det, är inte i piggaste laget just nu.
Vår fagra eller inte så fagra staty.. Meningen är att den ska vara osymmetrisk och inte "vacker".
 
Jag har glömt visa mitt sista alster som jag fick ihop på tio minuter som sedan fick åka i ett brev ner till skåne och gratulera mormor på hennes födelsedag :)

En kantarellismålning i akvarell!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0