Hamburgare på menyn

Jag fick sluta tidigare än planerat vilket var riktigt skönt! Trots fyra pass så var det en slapp och härlig dag :) Vilken skillnad det är från ämne till ämne alltså, är ganska glad att jag varken har matte eller fysik nu. Jag och Tim tog en sväng till hans kompisar som har flyttat upp hit från Stockholm och kolla läget. De hade redan skaffat sig en bar, men de hade missat lampor ;) haha! Jag har skickat tillbaka alla böcker jag beställde nu, fick betala 224:- i frakt. Så lite sur är man på föreläsaren när man ska vara duktig och ha framförhållning och ha alla böcker tillhands när kursen börjar och får reda på att man inte behövde någon av de 8 böckerna som stod med på litteraturlistan.... Det suger! Hamburgarna blev iallafall goda och nu är jag på tok för mätt för mitt eget bästa.
 
I morgon ska vi ses kl 07 för att åka till Boden och Winternet där vi ska utföra olika tester. Elin är snäll och kör oss så vi slipper åka buss :) Så snart ska jag sova, ska bara dricka te och se kvällens Halv Åtta Hos Mig. Ikväll sa mamma att de ska vara i Kristianstad så jag är dubbelt så sugen på att titta !!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0