iPhone 5, it's mine!

ÅÅÅÅHJAAAAAA! Jag har den i handen, den är min oh ja det är iPhone 5 jag snackar om! YAY :D Jag kom en kvart innan butiken öppnade och lyckades få kölapp 20, ovärt för dem som campat utanför gallerian sen 03.00 inatt. Mohahah! Plus att jag bara behövde betala 179:- för den då jag hade ett tillgodokvitto sen jag lämnade tillbaka min iPhone 4s ;) WIHOO!
Här ser ni ju min nya jacka också!
 
Här har ni skönheten! Den är betydligt lättare och tunnare, snyggare också sålkart ;)

Här är den nya baksidan i aluminium!
 
Förresten så missade jag att berätta om gårdagens lätt godaste gärning! Tims mamma ringde mig under lektionen och sa att hon höll i ett par svarta eccoskor av modell landskrona i storlek 39. Gissa om jag blev glad! Så hon var så snäll och köpte dem och nu är de antagligen påväg hit med posten :D

 
 

Nu ska jag slänga i mig lite hemmalagad pizza till lunch innan jag drar till skolan och sedan på en arbetsintervju, hihi!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0