JOBB - CHECK

JAG FICK JOBBET! Wihihiiiiiiiii :) Så ni som bor lite längre norrut kommer hitta mig i kassan på Ica lite då & då ;)
 
KATCHIIINGAH I FICKAN

Det mest komiska är väl mitt personliga brev som var så galet så jag har aldrig sett på maken - men det verkar ju inte bättre än att det har lyckats ge mig jobbet! Jag har insett att det är det som är grejen, man ska sticka ut ur högen med CV-brev så går det bättre - eller sämre ;)
 
"Tjena! Just nu sitter du och läser på ett personligt brev som är skrivet av en härlig tjej, jag är inne på mitt tjugonde år och studerar till civilingenjör vid Luleå Tekniska Universitet. Jag har under två somrar arbetat i en ICA-butik i skåne och stormtrivts! Då jag har god social förmåga är en butik rätt arbetsplats för mig. Jag hoppas att Ni tycker jag låter lika intressant som jag tycker jobbet Ni erbjuder är och att vi snart pratas vid.
Väl mött,
........................."

Så fint var det, visst skrattar man när man läser det? Jag gör det nu i efterhand iallafall!


Kommentarer
moster Lisa

Grattis till jobbet Moa. Så fin din målning med kantarellerna är oxå. Din lilla pysseljohanna. Tänker på dig varje gång jag plockar fram mitt grisgrytunderlägg, långt ord. Kramis Hälsa Tim

Svar: Tack så mycket kära moster! Det kan behövas lite extra i kassan som student :) Hihi, ja du kommer snart få se vad det är jag pysslar med just nu! Åh vad kul att det fortfarande håller, men det var gjort med kärlek kan du tro! Tim hälsar tillbaka. Hälsa Åke :) Kramar
Moa Persson

2012-09-24 @ 21:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0