Besök hos söta farfar

Igår hjälpte jag mamma och pappa med middagen, vi fick verkligen till det! Det blev grillspett med rotfrukter i ugnen. Vi testade massa, för mig, nya rotfrukter. Det blev palsternacka, morötter, gulbetor och lök! Lite grillade champinjoner och aubergine var underbart gott till :)




Idag fick jag sova så länge jag ville, roligt att man vaknar redan vid fyra på morgonen då. Jag lyckades somna om och skönt var det! När jag vaknade hade pappa varit i byn och köpt nybakade frallor, så gott alltså. Efter frukosten körde jag och pappa en sväng till farfar för att säga hej. Han blev så glad, jag har världens sötaste farfar! Vi satt ute i solen och njöt en god stund bland pyttorna som växte så fint i gräsmattan :)



Jag längtar tills ikväll då jag ska få krama om och mysa med några av mina absoluta favoriter. Det är det bästa jag vet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0