Bubbelbad

Igår hade jag tvättid och fick allt tvättat, känns riktigt skönt! Jag passade på att bädda rent i sängen bara för att jag kunde och då vart jag ju nästan tvungen att ta ett bad innan bara för att det skulle bli sådär extra skönt och rent :) Bada borde jag göra oftare!




Idag har schemat varit fullspäckat från kl 8 i morse då Oliver plingade på dörren. Vi pluggade pass ett, även om vi inte pluggar på samma sak så känns det bättre att plugga tillsammans. Jag får av någon anledning mer gjort! Pass två var det en föreläsning i designkursen, en jätteliten klass som sitter & lyssnar på en skojig föreläsare. Känns nästan som på gymnasiet! Fast då var vi bara fem i klassen som mest ;) Sara följde med mig hem på lunchen så gjorde vi sallad tillsammans & kollade på halv åtta hos mig! Supermysigt :)




Jag lyxade till det med mammas goda salladsdressing idag! Lite olja, vinäger och kryddor så blir det smarrigt :) Och en hembakad fralla såkart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0