Design Review 1 - check!

Dagen började tungt med migrän-huvudvärk så jag gav mig själv en timmes sovmorgon! Tänkte gått upp och varit effektiv men det hade jag inte varit ändå kände jag. Pass två var det som sagt Design Review 1 och Sara & Emma redovisade riktigt bra :)




Redovisningen var i det minsta klassrummet någonsin, nästan lite mys-känsla!


Sara är här hos mig nu och vi har just ätit lunch ihop. Hon hade både sallad, kvargmojs och vitlöksbröd - härlig blandning va! Jag har fortfarande lite migrän så jag nöjde mig med kantarellsoppa och vitlöksciabatta :)

Saras lunch


Min lunch
 


Kommentarer
Sofia

Åh, vad sugen jag blev på soppa! :) Det måste vi ha snart. Har du gjort soppan själv?
Dock gillar nog inte K om jag gör svampsoppa ;)
Puss

2013-04-23 @ 16:50:06
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0