Don't forget leg-day

Efter lunchen gick vi till gymmet och körde ett riktigt intensivt pass! Någon var snäll och påminde oss om vad det var vi skulle träna.... "You don't forget leg-day!" Och det blev det, kära jissenam vad vi körde slut på oss, Sara och jag! Det lär kännas i morgon.. Plus träningsvärken från söndagens benpass!



Träningen börjar ge resultat nu, riktigt roligt! Idag har jag ett par byxor som jag inte haft på ett braaaa tag då de varit aningen för tajta, men idag kunde jag tillochmed ha långkalsonger under. Sexigt värre! Haha :) Så nu har jag massa mer kläder att välja mellan, kanonbra!


Efter gymmet gick jag på dagens matstat-lektion. Jag hade förberett mig väl och kände att jag faktiskt hade ganska bra koll på läget. Lektionerna är annorlunda jämfört med de tidigare mattekursernas, här ska man ha läst igenom avsnittet i boken innan lektionen och väl på lektionen så får man ett papper med uppgifter på som ska lösas. Så sitter man i en grupp och diskuterar fram lösningar och hjälper varandra med att komma fram till ett svar. Idag kunde jag hjälpa mina gruppmedlemmar och jag lärde mig nog mer på det, att få förklara än att få det förklarat! Läraren vi har är riktigt rolig och trevlig med så det blev många glada skratt :)


Dagens middag blev en matlåda som jag hittade i frysen, bra när man inte orkar laga mat! Mumisgt var det iallafall :) Curry-kål-grytan som jag kallar det!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0