Fredagsmys

Efter skolan igår följde Sara med mig hem så fixade vi efterrätten till kvällen. En kladdkaka med täcke av daimchoklad :)



Jag jobbade 16-19 och när jag var klar mötte mina vänner upp mig på Ica så handlade vi tillsammans till kvällens middag. Det var bestämt att vi skulle grilla! Så det blev grillat med rotfrukter, trattkantarellsås, halloumi och sallad :) Det var så gott så jag var fortfarande mätt när jag vaknade i morse. En riktig lyxmiddag faktiskt!


Här står David & Johan ute i kylan och grillar! Gott blev det kan ni tro



Förberett för middag!



De högg snabbt in på maten, alla vrålhungriga!



Titta vilken god, härlig tallrik! Det var så underbart gott!


 

Let them eat cake!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0