Fullspäckad dag

Vilken dag det har varit idag! Inte förens nu är första studen då jag sitter ner och kan ta det lite lugnt.. Som tur är så sitter jag på flygplatsen i Luleå så bättre tider väntar, garanterat! Jag gav mig själv sovmorgon i morse då jag visste att det var en hektisk dag som väntade. För den delen blev det toksent igår när jag fick för mig att packa mitt i natten.. Jag kom på att jag ju inte hade någon tid att göra det idag. Jag försökte packa ner alla vinterkläder nu och sånt som jag inte kommer behöva här uppe nått mer men som jag kommer behöva ta med mig till USA till hösten. Mamma fick mig att tänka ett steg längre :) Jag gjorde godaste middagen till mig iallafall, det vattnas i munnen nu när jag tänker på den! Pommes, lövbiff och trattkantarellsås :)
 
 
Idag gick jag upp och åt lunch direkt, inte alls likt mig. Men om man jobbar 12-16 så tyckte jag att det var bästa lösningen! Idag gick det riktigt fort att jobba, många trevliga och roliga kunder. Det är som bäst att jobba när det är kunder som man känner och kan prata lite med! Och varannan kund köpte glass, det glädjer en att våren och sommaren är påväg. Efter jobbet skyndade jag mig hem, packade klart det sista och gjorde en rejäl kylskåpsrensning. Såg framför mig hur allt skulle ha växt till dubbla storleken och anfalla mig när jag kommer tillbaka och öppnar kylskåpet om en vecka..

Titta vad jag såg påväg hem från jobbet :D



När jag kom hem från jobbet hade vi fått schemat för nästa månad och tusan vad mycket jag ska jobba! Det ska bli så roligt :D Speciellt sen när det säger klirr i kassan i sommar, det lär jag behöva!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0