Inflyttningsfest

Igår vaknade jag supertidigt med världens hemskaste skallebank. Hej migrän! Jag var sängliggandes ända tills kl 15 på eftermiddagen.. Tur jag har hittat mirakelpiller som fungerar :) Sofia var en ganska bra medicin också tror jag, tur skype finns så det nästan känns som att man är nära. Jag lyckades masa mig upp ur sängen, handla lite och fixa mig inför kvällen. Oliver kom hit så lagade vi middag tillsammans innan vi gick vidare!
 
Det blev inflyttningsfest hos Alex på kvällen, riktigt lyckad och bra kväll! Vi festade loss hos honom ett bra tag, spelade lite spel och blev runda om fötterna. Sedan blev det utgång på skolans nattklubb STUK där det var försenat tentaröj :)

Finaste inflyttningspresenten!


Som innehöll inte mindre än en massa öl :)


Partysugna flickor!


En satte sig i knät på en annan och vips!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0