Laboration 1 - matstat

Efter matten igår började jag och Sara med laborationsförberedelserna till laborationen i Matstat. På förmiddagen gjorde undersökning där vi mätte studenters pekfingrar. De studenter som just börjat på skolan och inte läst denna kursen eller fått fingrarna mätta var lite undrande till vad det var för studie vi skulle göra... Ja tro det ja! Hahaha :) Det är ganska vanligt att man blir tillfrågad om det annars när man sitter i de öppna studieområdena. Alltid någon som läser matstat och ska mäta fingrar!
 
Sedan skulle vi påbörja labben fick vi för oss för att vara lediga under labbpasset idag. Det skulle ta ganska kort tid sades det, men neeeeee! Vi satt i skolan tills klockan var nästan 18, från kl 14.30... Sedan gick vi hem till mig och fortsatte tills 21.30. Men nu är laborationen klar iallafall :) Och vi vart dödströtta!

Här sitter Sara i skolan & arbetar med mätvärdena vi samlat in.


Kommentarer
Ida

Fasiken, det påminner mig om att jag inte har kontrollerat din teori än! Bad Ida, jag tycker bara det är så svårt att hitta ett bra tillfälle haha ;)

Svar: Hahahha, must do Ida :D Ögonmått då? Testat det? ;) PUSS
Moa Isgran

2013-04-11 @ 16:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0