Lill-lördags-lyx

Jag lyxade till det med riktigt god middag idag! Lövbiff med rotfrukter och sås :) Mumsfilibaba!




Vet ni vad? Sofia som jag hjälpte med läxförhöret igår klarade sin tenta idag! Så duktigt av henne och jag blir så glad :) Det känns så bra och så skönt när det går framåt för mina nära & kära!
 
I morgon blir det nog ingen träning, jag ha pass ett sen ska jag tvätta/sova har jag fått för mig! På eftermiddagen ska vi få hjälp med att utveckla vår produkt i Alias som vi läst, men det behöver vara i rätt skala och sådär för att vi ska kunna använda oss av metoderna vi tänkt. Jag är riktigt pepp!


Kommentarer
Sofia

Söta du tack så mycket! :)

2013-04-18 @ 07:14:11
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0