Outlet

Igårkväll fick jag välja middag, det blev lövbiffsrullader med vildris. Precis lika gott som det låter :) En riktigt mysig hemmakväll med familjen!




Idag gick vi upp tidigt, pappa hade förberett frukosten och dukat fram min absoluta favoritfrukost. Nämligen krabbcoktail på rostat bröd :) Jag blir så härligt bortskämd när jag är hemma.




Vi gick upp tidigt för att köra på outleten och se om vi kunde hitta något roligt. Det kändes som att byn omvandlats till Ullared, inte för att jag har varit där eller ska dit men jag kan tänka mig. Det var så mycket folk! Trodde inte ens att det fanns så mycket folk häromkring, men det var roligt att se att folk uppskattar när det händer saker. Jag hittade så mycket snygga saker, men det var nog tur i oturen att jag inte kan ta med det upp till Luleå. Hittade bland annat min dröm-kandelaber, en jättehög stilig sjuarmad kandelaber :)

Vi passade på att även idag äta lunch på Fröjd of Sweden, idag testade jag en av grillmackorna och det smakade mycket bra!




Påväg hem tog vi en sväng inom morfar för att säga hej och jag var bara tvungen att titta på tutblommehavet som alltid är så fint vid denna årstiden. Eller påskliljor som det heter, men vi har alltid kallat det för tutblommor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0