Work in progress

Dagen började med lite design i designlabbet! Vi tog fram flera olika prototyper och bestämde oss för vilken av dem vi ska satsa på att utveckla vidare. Vi hann även skriva klart vårt första PM och göra en prototyp av vår lermodell i datorprogrammet Alias. Det går riktigt bra för oss vilket är roligt! En härlig projektgrupp :)





Till lunch blev det mycket oväntat en sallad med Sara! Halloumi och ostfralla lyxade vi till det med idag :)




Efter lunch hade vi matstat men jag fick gå tidigare för att hinna lämna in ansökan om stipendie till min utlandsresa. Jag har sökt kempe-stipendiet i hopp om att de vill hjälpa mig att finansiera min resa till och från mina utlandsstudier i USA! Sista inlämningsdagen var idag och jag hann nästan precis lämna in det innan de stängde. Men nu har jag gjort vad jag kan :)

Sedan satt vi i designgruppen och hjälptes åt med webbuppgifterna som man ska göra i mattekursen. Det tog oss mer än två timmar att lösa sju uppgifter. Man gör dem över internet och man måste ha minst 6 rätt av 7 för att bli godkänd. Annars får man räkna om igen med nya uppgifter. Oturligt nog fanns det en del uppgifter att välja mellan så vi fick ju inte samma uppgifter.. Jag klarade mina uppgifter precis, men då hade jag räknat om en av uppgifterna. Skönt att ha det klart! Jag bjöd på fika, kladdkakan som blev över sen helgen. Den gick hem kan jag ju säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0