Bra dag!

Jag är lycklig! Vi gick på kemilabben i förmiddags. Jag var ganska glad då jag tycker sånt kan vara roligt, men det dog snabbt. Världens mest osäkra fröken som inte ens kunde prata engelska. Jag var ett proffs jämfört med henne vilket kändes aningen fel. Det var väldigt irriterande. Dock så har vi kommit fram till att man kan droppa laborationsdelen på kemin och bara läsa teorin. Det lyckades vi fixa! Teorin är exakt den samma på kurserna och de enda som skiljer är att den ena har sex omfattande labbar och den andra har inga. Så nu har vi bara en lektion på tisdagar. Jippi! Så såhär ser mitt veckoschema ut nu :) Samma var vecka! Heeeeelt okej ;)

Jag är nöjd med mitt schema!



Efter laborationen och fix med kurser så gick vi till gymmet & Sara skulle lära mig spela badminton. Hon bokstavligt talat utklassade mig! Jag fick då kämpa & blev dödstrött, jag tränade för henne med tror jag ;) Jag får jobba på det, bättre ska jag bli! Roligt hade vi iallafall :)

Badminton
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0