Bra start på en bra fredag!

Igårkväll kockade vi till Jonathan och Elise! Jag gjorde min variant utan mjölk och nudlar medans de andra fick en härlig pastasås :) Mumsigt vare!


Jag kör stenhårt på sallad, undra varför...


Idag började vi kl 09, jag är så glad att det är den tidigaste tiden vi börjar :) Jag åt min variant av amerikansk frukost, english muffin med jordnötssmör. Sååå mumsigt :D

Mums mums!


Kemin vi hade idag är rena rama barnleken, nästan så man skrattar åt det. Jag tror att det kommer bli ganska mycket svårare snart - men vem vet! Jag har nog läst på tok för mycket kemi redan :P

Lite svårt är det med alla engelska termer, men det kommer väl!
 


Kommentarer
Amanda

Men åå jordnötssmör <3<3 dregglar halvt här nu ju...

Svar: Komsi komsi!!! <3
Moa Isgran

2013-08-30 @ 21:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0