Fjäriar i magen

Jag tog lite sovmorgon idag men vaknade av en geting som försökte ta sig in på mitt rum. Det kändes som att den var inne i hjärnan och surrade! Att ens sovmorgon aldrig kan få vara sådär skön som man vill :) Med lite frukt till frukost så blev humöret bättre iallafall! Ett hett tips är att frysa ananasbitarna som bli över om man nu inte äter upp hela ananasen på en gång. Det är riktigt smarrigt att mumsa på en varm sommardag sen, om vi nu får några fler sådana :)


Fruktfrukost!
 
Idag ska jag äta lunch hos Ida, vi får se vad vi lagar för gott men det ryktas om hamburgare! :) Åh, det kommer jag ju få goda i USA - det har jag inte ens tänkt på. Jag är mer oroad över att jag vill äta nyttigare än vad jag vet att de brukar göra där. Min packning ligger just nu utspridd över hela matrumsbordet, idag ska jag försöka få ner den i vakumpåsar.. Jag ska se om jag kan boka till lite extra vikt till min väska också, jag är rädd för att det kan behövas!

Redan nu har aktiviteterna börjat komma, nästa helg ska vi ut och paddla med utbytesstudenterna i USA. Vad jag har sett så verkar det vara en del svenskar som ska dit faktiskt. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0