Första natten i USA

När jag väl hittade mina väl gömda öronproppar mitt i natten så kunde jag somna! Kära jissenam vad mycket ljud det är här, ja mer än i skogen där hemma iallafall ;) Jag har vaknat med världens träningsvärk i armarna och hur ont jag har i rygg och axlar vill jag inte prata om. En rejäl massage skulle behövas. Dumma handbagage!


 

Såhär såg rummet ut igårkväll när jag öppnade dörren. En sånhär säng på varje sida med skrivbord emellan, ser bekväm ut va?
 
 Killarna var snälla & fixade en madrass åt mig, så det blev aningen bättre. Sängen är aphög - ett gympapass att ta sig upp & ner!
 
 Färdigbäddad såg det lite trevligare åt iallafall! Jag är så glad för de nya lakanen mamma fixade åt mig innan jag åkte, har spanat in dem lääääänge.
 
Nu har jag duschat vilket behövdes och var skönt efter en hel dags resa! Vi väntar på att vår buddy ska möta upp oss och ta oss till town för att äta lite frukost/lunch - brunch! Dödshungriga!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0