Njuter

I morse tog jag sovmorgon! När jag vaknade vid elva hade jag fått sms av Emil som undrade om luncherbjudandet jag gav honom i helgen stod kvar. Mamma som fixar allt löste även detta! Han är och bygger ett nytt hus precis här i närheten nämligen. På eftermiddagen tog vi cyklarna bort till huset för att se hur långt de hade kommit & vi fick en visning av Emil. Sen cyklade vi och plockade svamp! Lite björnbär och hallon blev det också på vägen. Mitt ute i skogen hittade vi en liten jaktstugevagn där de hade byggt upp en eldstad, mamma hade sett den flera gånger förut meen jag har missat den helt!


Ett litet kollage från skogsrundan!

Nu har jag läst klart triologin av E L James. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, ena sekunden ångrar jag att jag ens började läsa och nästa kan jag verkligen inte släppa boken!



Ikväll var vi allihop i Osby och simmade lite. Under min gymnasietid arbetade jag som badvakt i simhallen, som jag har saknat det jobbet alltså! Jag simmade 1000m i rekordfart. Jag har inte simmat på över ett halvår och lyckas ändå simma 1km på 25 minuter, jag är galet nöjd!



När vi kom hem var utsikten från verandan magisk! Så fin men så orolig himmel.

Himlen brinner

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0