"Avslutningsmiddag" - eller början på något nytt

Idag hade vi middag med utbytesstudenterna, trevligt men mest väldigt sorgligt.. Det innebär nämligen att vi är nära slutet - på tok för nära slutet. Jag vill inte att det ska ta slut! Vicky tog lite bilder under kvällen som tur var. Innan vi sågs fick vi svara på lite frågor, detta var en av frågorna och gissa vilka som vann..
Svenskarna hade influerat resten av utbytesstudenterna mest! YAY!

 
LTUstudenterna och vår buddy Jonathan!
 
 
Jao, vissa är ju lite annorlunda..
 
En gruppbild på världens absolut bästa utbytesstudenter!
 
 Och en med funny faces....
 
 Jag och en av de finaste som finns - Vicky! Jag är så glad att jag vet att jag kommer få träffa henne snart igen. Nyår i Österrike kommer bli galet bra!
 
 Och ja... Bilden får väl tala för sig själv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0