Home sweet home!

Igår när jag kom hem möttes jag först av söta Sofia som mötte mig vid tåget i Osby. Åh vad överraskad och glad jag blev! Sedan blev jag hämtad av familjen och väl hemma möttes jag av denna underbaringen :)

Caspian och jag busade hela kvällen!
 
Vi firade hemkomsten med lite bubbel! Såklart :)


I morse klädde vi granen, så som vi alltid har gjort på juldagen! Eller ja förra året vart ju ett undantag för då vart jag på andra sidan jorden. Men annars så! I år fick vi hjälp av Caspian :)

Jag och Caspian hjälps åt
 
 My & Caspian klär granen!
 
Vi har även gjort julpynt! Nejlikor i apelsiner doftar så gott :)
 

Jag har gått runt hela dagen och försökt komma på vad det vart jag var sugen på. Det tog verkligen hela dagen och när jag väl kom på det så blev jag ledsen för att jag insåg att det inte var något som skulle finnas hemma. MEN SÅ FANNS DET HEMMA! Gissa om jag blev glad!
Saltiner och olivcreme :D
 

Nä nu måste jag sova, nu är det bara några minuter kvar tills det är stora dagen D! Wooooohoo. Undra om jag är på Santa's Naughty or Nice list? ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0