Jag är inte klar än

Idag är jag lite som vädret, och det regnar! Jag är inte färdig med min tid här än känner jag.. Men jag vill inte stanna heller för alla underbara människor, eller de flesta, kommer ju försvinna härifrån. Helst av allt skulle jag vilja pausa tiden och bara ha tid att njuta! Det går inte att beskrivs hur lycklig jag är för att jag faktiskt har gjort detta och jag önskar att alla skulle få uppleva något liknande. Jag försöker se det positivt - som en början på något nytt! Och gissa hur lycklig jag är för att jag har bokat resan till Österrike över nyår så att jag vet att jag kommer få träffa några av alla fina människor igen! Jag gjorde just denna för att få upp humöret lite..

Lite humörhöjare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0