Killen i mitt liv & jag!

Större delen av min lediga tid har jag försökt att tillbringa med pojken i mitt liv. Vi har busat, men mest gosat och kelat! Gosa Moas mage var det bästa tänkbara. Men några kakor gick inte att baka för där var inte tillräckligt med deg så då blev de äckliga. Goa unge! Fast glad för det är väl jag!

Här gosar vi snart Moas mage, då lägger man huvudet på magen och myser. Viktigast av allt är att tröjan inte är i vägen!

Vi har även lekt med hans nya tågbana! Ena dagen blev det helt tyst och jag hittar då honom såhär;
Då tittar han på sitt tåg som kör runt av sig själv och säger: "Moa, tåget det ska köra till NordPolen till där tomten bor!"
 
 Nästa gång skulle han bygga om banan, och då skulle man ju läsa i boken först! 
 

Igår hade vi några släktigar över på middag, ville passa på att träffa dem lite innan jag åkte iväg på nästa äventyr & innan syster och hennes familj åkte hem. Mammas mat var underbart god som vanligt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0