Lobster House

Idag åt vi middag på Lobster House med Ash och Rebekah! Vi var ensamma på stället och ja tur var då det. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag har gjort med dessa människor på senaste tiden. Jag & Rebekah skrattade så mycket under badmintonen idag att vi inte ens kunde spela. Och idag på restaurangen var det galnaste jag varit med om. Jag hickar, Sara skrattar åt min hick, Ash får världens skrattanfall (med munnen full med vatten bör tilläggas..), jag skrattar ihjäl mig när jag ser hur Ash kämpar för att inte spruta ut allt vatten han har i munnen och Rebekah skrattar så hon håller på att dö åt oss allihopa. Det tog ett tag innan vi samlade oss och när vi väl hade gjort det skulle vi försöka reda ut vem som skrattade åt vad och det slutade i ytterligare två skrattafall! Ja alltså jag kunde då inte hittat bättre människor att förgylla min semester med. Och om ett skratt förlänger livet så kommer jag då aldrig dö :)


Ash beställde in Princess Lobster.. Passande!


Rebekah beställde in halva havet, eller ja nästan iallafall! Så mycket som fick plats på en gigantisk tallrik!

Och tänka sig att lilla jag smakade både det ena & det andra!

Jag och Sara beställde in Filet Mignon, och jaaa det var m u m s i g t!

Och jag trodde det var olika majsisar som jag fick på tallricken så jag tog ju ett stort lass och hivade in. TUSAN - det var ju massa bönmojs och inte majs bara. Kattsingen vad äckligt!


Jag & Sara
 

Och igen! Det ni ;)


Redo att hugga in - riktigt redo!



Såhär mycket var det kvar av hummern när Ash var klar! Och han har även lärt sig att de är svarta från början och inte röda.. Han vart tvungen att gå & kolla i akvariet för att faktiskt tro oss.



Rebekahs tallrik
 

Sötaste paret i världen!


På vägen hem kör vi förbi detta hus och Ash halvt skriker; TITTA DE HAR TYP FEM JULGRANAR I SAMMA RUM!!! Då ingen av oss andra såg det så fick han oss att vända för att köra tillbaka & se om det verkligen stämde.. Ja jo det stämde men det är väl inte så konstigt att en butik som säljer julgranar & belysning har hela byggnaden full av dem, hahah!

Här tittade han in genom fönstret & blev helt till sig när han såg alla julgranar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0