Mysmorgon





Bra start på dagen idag med julkalender, te och lussekatter! Snart ska jag till skolan & ha möte med min grupp och professorn i kvalité så vi vet att vi har rätt resultat till presentationen vi ska göra i eftermiddag. 

Har inte bestämt mig för vad jag tycker om julkalendern än..

Igår var vi i skolan till kl 23! Jag hade först två slutpresentationer, en i logistiken och en i marknadsföringen. Efter det höll vi på med labbarna i SAP i säkert fem timmar.. Vi hade fem att göra och blev klara med 4,5! Resten kommer vi låta va. Alltså har vi nu blivit helt klara med två av fem kurser! Marknadsföringen och Intro to enterprise information systems är över :D I morgon ska vi få tillbaka marknadsföringstentan med! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0