På egna fötter, resande fötter!

Och nu är jag bannemej på resande fot igen! Det är den bästa foten som finns faktiskt. Jag kommer aldrig få nog av att resa och besöka nya som gamla platser. Jag insåg just att jag den senaste dryga månaden har varit i USA; Pittsburgh, Washington D.C, Potsdam, Syracuse, Aruba, Buenos Aires, Amsterdam, Köpenhamn, Sverige, Österrike; Wein, Wels. Alltså har jag avverkat tre världsdelar och en himla massa härliga platser! Det är ganska häftigt måste jag erkänna. Såhär vill jag fortsätta! Ni anar inte vilken pluggmotivation det är, en anledning att bli klar med studierna så man kan börja tjäna pengar och göra vad jag gör nu - alltså precis vad jag vill! Livet är underbart och jag njuter av varenda sekund. Inget som stoppar mig!
 
Idag har jag lyckats ta mig till Köpenhamn med tåg, Wien med flyg, Wein Bahnhof med buss, Wels med tåg och hem till Vicky med bil! Att jag som alltid är lost har lyckats med allt detta är ett mirakel. Fast det är kanske just det som gör att jag klarar mig, att var jag än kommer så är det som att jag inte har varit där innan. Mitt lokalsinne är lätt det sämsta man kan ha. Men det går tydligen ändå, vill man så kan man! Envis som jag är så ska det ju gå med.. Haha
Jag på det finaste tåget jag åkt nån gång, mellan Wein och Wels!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0